Prihodnost dela: Zakaj je lahko digitalizacija pot k učinkovitemu delu

napoved   |    program   |   predavatelji

Covid-19 je prinesel marsikatero spremembo v naše življenje. Veliko nas je izkusilo delo od doma, virtualne sestanke ali izobraževanja na daljavo. 

O čem bo tekla beseda?

Ob menjavanju dela od doma in dela v pisarni smo tudi na delovnih mestih postali bolj digitalno usmerjeni, zato vam bomo predstavili orodja za bolj učinkovito delo.

Sestanki na daljavo in izobraževanja so postali stalnica. Pa vendar se dogaja, da nekateri na sestankih izgledajo kot profesionalci, nekaterih pa na zaslonih ne vidimo prav dobro, ali pa jim nagaja zvok. Ali vemo, kateri so triki za sestanke ali izobraževanja na daljavo, ki nas naredijo bolj profesionalne?

Kako pa se soočajo s Covid-19 v večjih podjetjih v tujini? Predstavili bomo dobro prakso avstrijskega podjetja, ki svoje zaposlene obravnava personalizirano preko digitalne platforme. 

Program

 

Virtualni sestanki: pomembni mali triki, za bolj profesionalen vtis Katja Rezman 8.30 – 10.00
How Covid-19 has impacted learning & development at Novomatic AG Group dr. Klaus Niedl 10.00 – 11.30
Hitri triki za pisarniško delo Simon Dražič 11.45 – 13.15
Zaključki 13.15 – 13.30

Predavatelji

Dr. Klaus Niedl je globalni HR direktor v podjetju NOVOMATIC, ki je vodilno na področju igralništva in zaposluje okrog  20.000 ljudi v 90 državah po svetu. Preden se je pridružil Novomaticu, je dr. Niedl delal kot direktor sprememb in HR direktor v različnih mednarodnih podjetjih za finančne, letalske in informacijske storitve. Je eden izmed soustanoviteljev in vodja „Digital Champions Network“, pri Avstrijski računalniški zvezi (Austrian Computer Society – OCG) na Dunaju, poleg tega redno poučuje na različnih univerzah in je specializiran za teme digitalne preobrazbe. 

Simon Dražič je izobraževalcem odraslih dobro poznan predavatelj. Njegova predavanja s področja e-izobraževanj, uporaba spletnih orodij, ARNES storitev, računalništva, so podprta s praktičnimi primeri in vedno aktualnimi tematikami. Deluje tudi kot svetovalec, učitelj, avtor učbenikov, profesor. 

Katja Rezman je po formalni izobrazbi menedžerka vseživljenjskega izobraževanja – a še vedno z največjo strastjo že 15 let predaja znanja uporabnih računalniških veščin – od Worda do Zooma, preko Excela do digitalnega marketinga. Velika zagovornica vseživljenjskega izobraževanja, nenehnega spoznavanja novih digitalnih svetov in prilagajanja le-teh v naš vsakdan – na realen in življenjski način.

MODERATORKA:

Sanda Jerman, dipl. organizatorka-menedžerka, vodja podjetniških in HR projektov Cene Štupar – CILJ, pri svojem delu skrbi za prepletanje različnih konceptov izobraževalnega menedžmenta, marketinga in kadrovskega področja. Vodi strateške projekte s področja izobraževanja in razvoja kariere.

Dostopnost