Prihodnost dela: digitalizacija delovnih mest – rešitev za kadrovsko podhranjenost

8. novembra 2022 na vaši najljubši napravi

napoved   |    program   |   predavatelji

Obdobje v katerem živimo je polno sprememb, negotovosti. Zadnji dve leti so se delovna mesta in dinamika v timih spreminjali hitreje kot kadarkoli prej. Pred nami pa so že novi izzivi. Kako lahko iz sprememb vzamemo najboljše in jih spremenimo v novo, odlično prakso? 

O čem bo tekla beseda?

Delo od doma postaja stalna praksa v veliko podjetjih, vendar pa se soočajo z izzivi kako se izogniti prenašanju papirjev, hrambam dokumentov po različnih računalnikih. Digitalizacija procesov zahteva temeljito pripravo in skrbno načrtovanje, zato je bil z nami strokovnjak s področja digitalizacije procesov, ki je delil tudi svoje izkušnje v praksi. Drug primer dobre prakse je bila digitalizacija procesov v izobraževalnem sektorju, kjer je moči združilo skoraj 30 ljudskih univerz, poenotilo izobraževalne procese in stopilo korak proti popolni digitalizaciji procesov.

 

Če se v prvem delu konference posvečamo procesom, pa na drugi strani ne smemo pozabiti na ljudi, ki te procese opravljajo. Drugi del konference je bil namenjen kadrom. Posvečali smo se novi realnosti in spremembam, ki prihajajo. Kako se odzvati, kako pristopiti ter kako naprej? Kako pomembno je pripraviti zaposlene na spremembe, kako jih voditi in motivirati, kako pomembna je komunikacija v procesu sprememb? Vse to prepleteno z lastnimi izkušnjami, praksami in uvidi.

 

Posnetek konference si lahko ogledate TUKAJ.

Program

 

Kako z digitalizacijo procesov in manj kadra dosežemo enake učinke Digitalizacija od ideje do izvedbe 9.00 – 10.30 Jure Tomc
Praktična izvedba v podjetju 10.30 – 10.45 Jure Tomc
Digitalizacija procesov v izobraževalnem sektorju 10.45 – 11.15 Dejan Dular in Bojan Hajdinjak
       
Nova realnost: vodenje in kadri Vodenje kadrov v novi realnosti 11.45 -12.45 Tina Fröhlich
Prizma petih P-jev: prilagodljivost, proaktivnost, PIAAC raziskava, problematika, pogled naprej 12.45 – 13.15 Maja Rotar in Rok Trdan
  Zaključek 13.15 – 13.30 Bojan Hajdinjak

Predavatelji

JURE TOMC

Izkušen mentor in podjetnik. Kot direktor je vrsto let vodil maloprodajna in veleprodajna podjetja v Sloveniji, na Hrvaškem, v Srbiji in na Kosovu. Danes kot mentor deluje v različnih pospeševalnikih in inkubatorjih kot so Startupbootcamp v Amsterdamu, F10 Accelerator v Singapurju, European Bank for reconstruction and Development program za zagonska podjetja in v več pospeševalnikih v Sloveniji. Je direktor podjetja JT Business Development v Hong Kongu in direktor Cresco Innovation v Sloveniji. Njegovi projekti so predvsem osredotočeni na izdelavo poslovnih modelov, poslovno načrtovanje, izdelavo strategij za nastop na mednarodnih trgih, financiranje (tvegan kapital, poslovni angeli ali nepovratna sredstva EU) in optimizacijo poslovanja ter vitko poslovanje.

TINA FRÖHLICH

kadrovska strokovnjakinja, coachinja, mediatorka in facilitatorka

Ima več kot 20 let praktičnih izkušenj z operativnim delom in vodenjem kadrovskega področja v proizvodnih in tehnoloških podjetjih, kjer se je stalno srečevala z izzivi sprememb na delovnih mestih. Je dobra komunikatorka, s sposobnostjo vzpostavitve in ohranjanja kvalitetnih medosebnih in organizacijskih odnosov. Poleg tega je certificirana mediatorka in coachinja z mednarodno certifikacijo ICF (International Coaching Federation). Ker je zelo vedoželjna, je opravila tečaje razmišljanja po dr. Edwardu De Bonu; lateralno razmišljanje in enostavnost v razmišljanju. Prav tako je certificirana za uporabo in interpretacijo orodij TTI Success Insights® in SDI – Strength Deployment Inventory®. V letu 2020 je bila izvoljena za sodnico porotnico na Delovnem in socialnem sodišču v Ljubljani.

ROK TRDAN

Je koordinator digitalnega opismenjevanja in predavatelj mehkih veščin. Ima deset let izkušenj s poučevanjem odraslih na področju razvoja digitalnih veščin, finančnega opismenjevanja in osebnega razvoja. Na delavnicah izhaja iz lastnih primerov in izkušenj. Pri izvajanju delavnic je izredno potrpežljiv. Odlično zna prisluhniti udeležencem in se jim približati. Hitro zazna konkretne potrebe in se nanje odzove z zelo uporabnim znanjem. Pri podajanju znanja uporablja veliko nazornih primerov, poleg tega pa so njegove delavnice velikokrat polne smeha, saj zna s svojo sproščenostjo razbiti strah pred novostmi in privabiti radovednost. Najbolj je zadovoljen, ko opazi napredek, tako na področju osebnega razvoja posameznika kot optimizacije kakšnega delovnega procesa v podjetju.

MAJA ROTAR

Po izobrazbi univerzitetna diplomirana socialna delavka z več kot petnajstletnimi izkušnjami s področja karierne orientacije in razvoja človeških virov. Izvaja treninge za razvoj mehkih veščin, usposablja druge strokovne delavce na področju karierne orientacije in raziskuje področje merjenja kompetenc. Rada preučuje ljudi in njihovo vedenje ter pri tem uporablja različne metode. Pri izvajanju delavnic je vedno zelo praktična in konkretna: blizu so ji primeri iz vsakodnevnega življenja, saj se tako lažje približa udeležencem. Zaposlenim tudi individualno svetuje glede njihovega lastnega razvoja. Nenehno se izpopolnjuje in širi svoja znanja, saj je zelo radovedna.

mag. BOJAN HAJDINJAK

Svojo pot je začel kot učitelj na Srednji ekonomski šoli Ljubljana, nadaljeval pa kot vodja prodaje in marketinga v podjetju Carglass. Pot ga je zanesla nazaj v izobraževanje in tako je zadnjih 13 let direktor Javnega zavoda Cene Štupar – Centra za izobraževanje Ljubljana. Je tudi predsednik Zveze ljudskih univerz Slovenije, ki združuje 22 ljudskih univerz iz celotne Slovenije. Tisti, ki so se poslovno srečali z Bojanom Hajdinjakom ga opišejo kot sodelovalnega, ciljno usmerjenega, osebo z izjemno skrbjo za zaposlene ter razvojno naravnanega. Od leta 2009, ko je postal direktor Cene Štupar – CILJ je število redno zaposlenih naraslo iz 8 na 35. V tem času, se tudi dvakrat selili v večje prostore. Od leta 2019 jih lahko najdete v popolnoma novih prostorih na Ulici Ambrožiča Novljana 5 v Ljubljanskem BTC, kjer letno njihova izobraževanja in delavnice obišče preko 10.000 ljudi.

DEJAN DULAR

Avtor programa SNIPI, ima 22-letne izkušnje v razvoju poslovnih aplikacij. V okviru razvoja aplikacij se je specializiral na področju načrtovanja in razvoja podatkovnih baz in analize podatkov, o tem je predaval na več mednarodnih strokovnih konferencah. V lokalni skupnosti skrbi za vzpodbujanje zanimanja za programiranje tako, da vodi delavnice, kjer se z Lego roboti osnovnošolski otroci naučijo osnov programiranja.

MODERATORKA

Sanda Jerman, dipl. organizatorka-menedžerka, vodja podjetniških in HR projektov Cene Štupar – CILJ, pri svojem delu skrbi za prepletanje različnih konceptov izobraževalnega menedžmenta, marketinga in kadrovskega področja. Vodi strateške projekte s področja izobraževanja in razvoja kariere.

Dostopnost